Scuola di lingua italiana a Firenze. Un Ottimo posto dove imparare litaliano

Una delle migliori scuole di lingua a Firenze. Scopri tutti i corsi di lingua italiana e vieni a Firenze ad imparare litaliano

OVERVIEW

This site scuoladavid.it presently has an average traffic ranking of zero (the lower the more traffic). We have explored twenty pages within the web site scuoladavid.it and found twenty-nine websites interfacing with scuoladavid.it.

SCUOLADAVID.IT RANKINGS

This site scuoladavid.it is seeing varying quantities of traffic all over the year.
Traffic for scuoladavid.it

Traffic ranking (by month) for scuoladavid.it

Traffic ranking by day of the week for scuoladavid.it

LINKS TO WEB SITE

Italian Language School in Florence one of the best Italian school to learn italian in Italy. Get in Florence and learn Italian

Italian Language school in Florence - Learn italian in Italy - Best schools to learn italian. Istituto il david Italian Language school. Officially authorized by the Italian Ministry of Education. Get in touch with us. Our support Hotline is available 8 Hours a day. Right in the center of Florence.

Viaggi Studio Studiare allestero come, dove, perché

Come te la immagini? .

WHAT DOES SCUOLADAVID.IT LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of scuoladavid.it Mobile Screenshot of scuoladavid.it Tablet Screenshot of scuoladavid.it

SCUOLADAVID.IT HOST

We found that a lone page on scuoladavid.it took two thousand two hundred and fifty milliseconds to load. We could not observe a SSL certificate, so therefore our web crawlers consider scuoladavid.it not secure.
176.9.148.86

SERVER OS

I detected that scuoladavid.it is employing the Apache/2.2.29 (Unix) mod_ssl/2.2.29 OpenSSL/1.0.1e-fips mod_bwlimited/1.4 server.

Scuola di lingua italiana a Firenze. Un Ottimo posto dove imparare litaliano

DESCRIPTION

CONTENT

This site has the following on the web site, "Scuola di lingua italiana a Firenze tanti corsi di italiano per imparare velocemente la lingua italiana in modo facile." We noticed that the web site also said " Istituto Il David Scuola di Lingua Italiana." It also stated " Autorizzato ufficialmente dal Ministero Italiano dellIstruzione. 50123 Firenze FI - Italia."

VIEW MORE BUSINESSES

scuoladay Una finestra sul mondo della scuola

Una finestra sul mondo della scuola. Presso le istituzioni scolastiche dei capoluoghi di regione, si svolgerà. Su tutto il territorio nazionale, la prova preselettiva del concorso di dirigente scolastico. Per la scuola primaria, secondaria di primo e secondo grado e per gli Istituti educativi. Considerato che le sedi di svolgimento della prova verranno pubblicate a giorn.

Scuola elementare Vincenzo e Diego de Castro Pirano - Home

Benvenuti sul sito della scuola Vincenzo e Diego de Castro Pirano. SOVVENZIONE PER LA REFEZIONE SCOLASTICA. La festa cinese DUANWU a Bled.

Istituto Comprensivo Antonio de Curtis in arte Totò

CONSEGNA DOCUMENTI DI VALUTAZIONE SCUOLA PRIMARIA.

Putignano -Istituto Comprensivo De Gasperi - Stefano da Putignano

da Putignano verrà effettuato nei primi giorni di settembre. Istituto Comprensivo De Gasperi - Stefano da Putignano.